3.12.12

Christmas inspiration #1

Ongeveer een maand geleden maakte ik een Pinterest account aan en sindsdien heb ik al veel mooie plaatjes 'gepind'. De laatste weken komen er veel 'kerstplaatjes' voorbij. Tot aan kerst laat ik jullie in twaalf* verschillende blogposts meegenieten van mijn verzameling...

About a month ago I created a Pinterest account and since then I've pinned many beautiful pictures. Lately I've seen a lot of 'Christmas photos'. Until Christmas I want to share my collection with you in twelve* posts...

* because of 'the 12 days of Christmas' ;)


photo from bippityboppityboo.tumblr.com via Pinterest


photo from merrimentevents.com via Pinterest

photo from marthastewart.com via Pinterest



3 opmerkingen:

  1. Hoi Mirjam,

    Ik heb je een Liebster Blog Award gegeven op mijn blog, zie http://interieur-coosje.blogspot.nl/2012/12/liebster.html

    Misschien vind je het leuk om mee te doen?

    Groeten,

    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk deze kerst teksten... weer even wat anders! thanks :-)

    BeantwoordenVerwijderen